pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

neděle 4. října 2009

Neděle

Měli jsme náročný týden. Vašek byl téměř dva týdny v kuse na služebce u polských hranic. Vrátil se ve středu a již ve čtvrtek hlídal Sofi, abych mohla jít v klidu do práce. V pátek nás čekala Ostrava. A aby to nebylo málo, tak se Sofi v noci vzbudila s horečkou přes 38 0C. Vypadalo to na reakci po očkování. V sobotu jsme raději frčeli do Brna. No a dnes ráno se s bacilem vzbudil Vašek. Tak se léčí čajem a slivovicí a já doufám, že to snad nebude nic horšího, než rýma.


Mám takovou nostalgickou neděli. Dnes má svátek František a František se jmenoval můj dědeček. Za pár dní to  budou 4 roky, co už není mezi námi. Tak máme zapálenou svíčku a nedá mi to nevzpomínat, jak to bylo krásné, když jsem byla malá a babička s dědou tu ještě byli…

Žádné komentáře: