pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

neděle 20. prosince 2009

Náročný víkend

Víkend nám začal v podstatě již ve středu večer, kdy Sofi odjela s Vaškem na Hanou. Šla jsem ve čtvrtek do práce, tak babička hlídala Sofi. Na Hanou jsem dojela ve čtvrtek vskutku pozdě. Ujel mi navazující spoj, tak jsem trochu vymrzla, ale na druhou stranu jsem měla možnost svést se tirákem.
Pátek byl klidný. Večer jsem byla na dámském večírku, který se báječně vydařil, jakmile získám nějaké fotky, podělím se s vámi :)
V sobotu ráno jsem vstávala dost nerada, žel musela sem. Šla jsem ke kadeřnici a jiný termín  nebyl.
Musím se přiznat, že po obědě jsem to zalomila společně s Fíkovou. Večer byla Výroční valná hromada v sousední vesnici, tak jsem se tam společně s dalšími dvěma hasiči vypravila. V devět jsem byla doma, i když musím říct, že místní rumová tradice mě trošku dostala.
Jsem ráda, že je neděle, nikam nemusíme a sedíme v teple :)

1 komentář:

Jitka Neradová řekl(a)...

Výroční valná hromada s rumovým doprovodem musí být hodně zajímavá. Jsou to pěkné tradice:-)
Neděli v teple doma mám taky moc ráda