pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

úterý 26. ledna 2010

Internet

Mám radost, ve Studenci je konečně internet. Byl to problém, i signál na mobil tam je u většiny operátorů mizerný a když se k tomu přičtou metrové zdi, tak chytit cokoliv nebylo možné.
Až firmě Plnet se to podařilo. Chvíli to trvalo, posílit se musel signál i v okolí a rodiče teď mají na domě nějakou anténu (omlouvám se za nepřesnou terminologii, ale v tomto oboru nejsem zrovna kovaná).

Před chvílí mi přišel nadšený první mail od mojí mámy. Řekla bych, že zrovna ukazuje všechno tátovi. Chudák táta, bude to pro něj spousta nových termínů. Ale když se popral s navigací, věřím, že časem zvládne napsat i kometář pod blog ;)

Odpadne mi spousta hledání :). Ne že by mi to vadilo, ale spíš mám problém myšlenku udržet a pak výsledek transportovat k našim. Teď můžou hledat všechno sami.
Řekla bych, že nejvíce hledanými položkami budou uzavírky silnic a nehody (táta je řidič z povolání) a počasí. A taky si můžou prohlížet fotky a nemusí čekat, až je máma v práci stáhne.

Vašek může pracovat ze Studence, což je také plus, nebudeme omezeni tím,  že musí do určité doby odeslat mail či vyhledat informace.

1 komentář:

Andrea řekl(a)...

tak to je fajné:-)