pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

sobota 30. ledna 2010

Nové boty

Prošli jsme dnes spoustu obchodů, potřebovala jsem boty. Dle mého názoru, boty obyčejné, které vydrží  procházku venku sněhem, aniž bych měla mokré ponožky. Nevěřila bych, jaký to bude problém.
V klasické obuvi jsme nenarazili na nic, co by bylo teplé a a bez podpatku.
Ve sportu se mi toho líbilo moc - ale ty ceny. Nakonec jsme koupili. Poprvé mám boty s goretexem. Doposud je u nás vlastnila jen Fíková - ta má již druhé :)
Sofi se vůbec líbí boty. Každé musí zkusit.

2 komentáře:

Aranel řekl(a)...

Krásná holčička a začni Lucko šetřit, jestli má ráda botičky :o)

no a já se hlásim do klubu mám je taky ))))
tedy hodně podobné

Andrea řekl(a)...

Fíková je k sežrání i bez bot:-)