pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

čtvrtek 7. ledna 2010

Pracovní den


Pracuji jeden den v týdnu. Práce je super, je to pro mě vítaná změna.
Až doposud Fíkovou hlídal Vašek, nebo ji odvezl k mé kamarádce, která má stejně starou dcerku, a ještě se odvážila hlídat další dítě.
Nyní máme Vaška na dobu neurčitou pryč a tak Sofi musím dopravovat hromadníkem sama.
Upřímně, je to vcelku nářez.
Ráno jsme vstávaly v pět a domů jsme přijely před chvílí. Můj obdiv mají ženy, co to takto zvládají denně a přitom mají navařeno a uklizeno. Nic z těchto činností jsem dnes nedělala a dělat nebudu :)


4 komentáře:

Miška řekl(a)...

Lucko,moc vám přeju rychlé zajetí nových kolejí a ať to zvládáte bez potíží.Pěkný den.

Andrea řekl(a)...

Milá lucko, jdu do práce za 20 dnů a jsem přesvědčená, že uklizeno auvařeno už míít nikdy nebudeme:-(

Lucka řekl(a)...

Miško, děkuju

No Andy, já naštěstí jen jednou týdně (chodím od října), ale nevím, jak to budeme dělat potom.
Nejvíc mě straší to, že Sofi uvidím, jen když půjde spát..:(

Andrea řekl(a)...

Tak já to nebudu mít tak krutý..dělám na 6..ale zase k tomu píšu diplomku..aměla bych dělat státnice..to tedy netuším jak:-)))