pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

pondělí 25. ledna 2010

Zážitky z ORL

Tak jsem se nakonec dostala do péče lékařů - resp. lékařky. Už jen vyšetření byl zážitek, neb Fíková byla se mnou. Sice jsem měla možnost hlídání, ale takto to bylo jednodušší na cestování.
Sestřička od paní doktorky se mi smála již ve dveřích. Prý takto často chodí pacienti po flámu.:))
Každopádně vyšetření zjistilo, že hlavním problémem nejsou moje hlasivky, ale můj kašel.
Paní doktorka zatím nechtěla psát ATB, tak jsem vyfasovala kdejaký lék na kašel. Ptala jsem se, jak se starat o hlasivky, bylo mi řečeno, že je dobré koupit si rozpustné Calcium, pít teplou Vincentku a hlavně ani nešeptat. 
Když to nepomůže, za tři dny mám naklusat již na obstřik a ATB. Tak snad se to zlepší a můj hlas se ke mě vrátí. Ještě by se mi taky mohl vrátit manžel ze služební cesty - no uvidíme, kdo to stihne dřív :))

3 komentáře:

Jitka Neradová řekl(a)...

Sázím na manžela:-) Jistě bude rychlejší, hlas se většinou toulá minimálně týden, než se pozvolna začíná vracet ke své původní funkci. Nicméně, třeba Vincentka udělá zázrak. Držím palce:-)

Lucka řekl(a)...

Jitko děkuju, za časový horizont, neměla jsem představu, jak dlouho to trvá..

Andrea řekl(a)...

Mě právě opouští....a doufám, že se ke mně do pondělního nástupu do práce vrátí:-(
držím palce, lucko..ať je to tak jak říká Jitka.