pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

čtvrtek 4. března 2010

Útržkovitě

Mám radost. Renča dnes předala věci pro Babyklokánky na neonatologii na Severní Moravě. Jsem moc ráda, že jsme se s kamarády mohli alespoň kouskem podílet. Více infa je na blogu Renči - i s fotodokumentací ;)

Deky se u nás hromadí dál, tak časem pošleme další krabici pro Babyklokánky.

Fíková se začíná kamarádit s nočníkem, snad jí to vydrži.

Zítra je pátek. Celý víkend má být zima. Nechápu, čeho se to jaro leklo? Opět vytáhnu Fíkové oteplováky.

3 komentáře:

Jitka Neradová řekl(a)...

Taky tomu jarnímu ústupu nerozumím. Dnes, když jsem viděla sněhový poprašek, jsem se opravdu nepotěšila. Vám přeji alespoň nočníkovou radost:-)

Lucka řekl(a)...

Děkuju :)
vážně z toho radost máme :)))
Mám obavy abychom nevytahovali na odhrabování sněhu i lopaty...si

Andrea řekl(a)...

je to šílený. lucko a už mě to s...