pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

pátek 9. dubna 2010

Perpetuum Jazzile

Díky kamarádkce jsem narazila na slovinský sbor Perpetuum Jazzile. Moc se mi líbí. Ráda bych na koncert, ale to je zatím hudba budoucnosti. V Česku nevím, že by hráli a na zahraniční návštěvu si budu muset ještě počkat. Teď sháním CD nebo DVD.

Moc doporučuji tuto skladku, buďte na začátku trpělivý a zesilte si zvuk, výsledek bude stát za to :)




moje srdečná záležistost je Cudna noc

3 komentáře:

Pan WLK řekl(a)...

Pěkně jim to zpívá.
Udělejte si výlet do Slovinska, vždyť je to od vás jen tak daleko jako z Prahy do Ostravy.
Nebo ti musí stačit domácí 4TET,
a není to zas takový rozdíl.
http://www.4tet.cz/cz/video.php

Lucka řekl(a)...

výlet do Slovinska je v plánu :), díky naší rekonstrukci to nebude tento rok...
CD jsme objednala, jsem na ně zvědavá.

4-tet je náš oblíbený, vlastníme nějaká CD.

LenkaS řekl(a)...

Luci, dík za tip. Do teď jsem neznala :-)
4tet jsou naší oblíbenci.