pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

pátek 15. října 2010

Barování

O Barování jsem toho četla spoustu u Wlčice na blogu. Jak do Prahy jezdíme velmi zřídka, tak na tuto akci jsem byla schopná cestovat na druhý konec republiky.

Byl to úžasná zážitek. Mám ráda improvizaci a ráda se zasměju - v této kombinaci to byla velmi vydařená akce. Barování vtipně moderoval Filip Rajmont. Velmi mile mě překvapil zpěv Sandry Novákové, vyborný byl Ondra Brzobohatý, Matěj Rupert a spousta dalších.
Zážitkem pro nás byla atmosféra v sále. -

Prosím omluvte špatnou kvalitu záznamu


Vašek dorazil  až chvíli před přestávkou - pracovní povinnosti ho zdržely. Byl moc unavený a jednu chvíli jsem si říkala, zda bylo rozumné vláčet ho po takové pracovní šichtě na otočku do Prahy. Nicméně za chvíli ožil, jako by se na něj přenesla energie účinkujících.

Díky chřipkové epidemii končilo Barování prý nezvykle brzy - okolo půl druhé jsme šli po Karlově mostu do Rudolfina, kde parkovalo naše auto. Vidět v tak pozdním čase Vltavu bylo dalším zážitkem.

Velmi bych chtěla poděkovat Wlčici, která je neskutečně šikovná a lístky koupila.

Cesta zpátky byla náročná. 2x jsme zastavovali, abychom neusnuli. Spěchali jsme domů, jelikož jsme věděli, že babička vstává okolo páté do práce. O půl páté jsme parkovali v garáži.
Do postele jsme padli, ani nevíme jak.
O to horší bylo probuzení, jelikož před osmou dovezli 16 palet tašek. Vaška čekala další šichta a po třech hodinách spánku strávil celý den na střeše.

Večer jsme se shodli, že přes všechna úskalí nám to cestování za tu akci stálo. A pokud se zadaří MOC rádi pojedeme zase.

4 komentáře:

Aranel řekl(a)...

Já chci taky :oDDDD Zrovna tohle složení by se mi moc líbilo !

LenkaS řekl(a)...

To bylo supr!!! Mooc závidím, ale moc vám to přeju. Po té dřině na baráku si to zasloužíte.

Andrea řekl(a)...

Já taky chciii..:-)

wlcice řekl(a)...

Jasně, že pojedete ZAS! :-)) však už víte, KDY :-))