pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

pondělí 29. listopadu 2010

Mezera v blogování

Poslední týdny jsem nebyla schopná psát ani blog.
Před necelými 4 týdny mě schvátila nějaká viroza, z které se vyklubala zákeřná nemoc.
První týden jsme se pokoušela léčit sama. Efekt veškerý žádný. V noci jsem se dusila. Překonala jsem se a navštívila doktora. Vysoké CRP , dostala jsem antibiotika.
Bylo to ve čtvrtek, v sobotu jsme měli odjíždět do Prahy. Šikovná Wlčice nám sehnala lístky na Barování. Nechtěli jsme jet na otočku, jako naposled, tak jsme využili Slevomatu a sehnali krásný hotel za super cenu.

Naivně jsem si myslela, že mi ATB zaberou a  užijeme si procházek Prahou. Mimo hodiny nákupů na Chodově a hodiny strávené v centru jsme nikde nebyli. Po ATB mi bylo tak špatně, jak jsem ještě nezažila. O Barování jsem nechtěla za žádnou cenu přijít. po dlouhých přípravách jsme vyrazili. Byl to super zážitek. Wlčice to moc krásně zdokumentovala. Byl to taky poslední krásný zážitek, který mě potkal. 
Pak už mi bylo jenom zle.
Po návratu jsem naklusala hned k obvodnímu lékaři, který mi dal jiné prášky - efekt žádný.



3 komentáře:

wlcice řekl(a)...

No nazdar! to je tedy pohroma, co to tady čtu??! vždyť jsi na Barování vypadala výborně ;-) Ale to je ta zima- já bych mohla mít rok jen jaro-léto-podzim-léto. Tohle roční období bych notrmálně vypustila. Na horách prosím, ale tady... děs a hrůza! tak se uzdravuj! ;-)

Lucka řekl(a)...

Ja se moc snažila vypadat normálně :))

Andrea řekl(a)...

No Lucko...já s tebou tak cítím