pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

čtvrtek 4. listopadu 2010

Na skok v Brně

Vašek musel do kanceláře a ještě bylo různé zařizování v Brně, tak jsme si udělali společný výlet. Na poslední chvíli jsem se domluvila s holkama, aby si naše holky mohly pohrát.
Veru vybrala dětskou kavárnu.
Musím upřímně říct, že dokud jsme bydleli v Brně, tak jsme tato zařízení navštěvovali hodně zřídka. Obdivuji zaměstnance takových zařízení. Na mě by taková práce působila značně antikoncepčně.

Holky byly nadšené.


3 komentáře:

LenkaS řekl(a)...

Jak si psala, hlavně že si to holky užily. :-) To je fajn.

danialexi řekl(a)...

Já bych v takovém zařízení pracovat nemohla :-)
V létě, ještě jsem byla těhotná, jsem byla s kamarádkami (jedna měsíčního kluka, druhá skoro čtyřletou dceru a skoro ročního syna) v restauraci, která je spešl venkovně pro děti. Musím říct, že někdy jsem personál hodně obdivovala, když se proplétal hřištěm a nesl rodičům oběd :-)

Andrea řekl(a)...

No taky jsem raději ve školce:-)