pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

středa 8. prosince 2010

Die SimulantenBande!

Sofi byla dnes u paní doktorky. Jela jenom s tatínkem. Paní doktorka slyšela něco na plicích, tak je poslala na rentgen. Když jsem to po telefonu slyšela, tak jsem si říkala, jsou zvyklí na dětí, zvládnou to.
Ač proběhla různá motivace, tak se snímek nepodařil - dva by ji neudrželi. Sofi, jak vidí bílý plášť, tak začně řvát a jakákoliv spolupráce je marná.
Touto výbornou vlastností trpí od loňské návštěvy pohotovosti.

Kašle strašně, často jde i jídlo z bříška ven, jak ten kašel nemůže zastavit.
Dostala stejná antibiotika, jako já, jen v  jiné formě.

Upřímně, už mě to přestává bavit. Jsme stále zavření doma a již mi  z té izolace slušně "hrabe".

Vyzývám tímto našeho bacila, ať už nás opustí!!!

1 komentář:

Andrea řekl(a)...

Vzývám ho s vámi!