pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

neděle 13. března 2011

chaotický víkend

Sofi začátkem týdne chytila nějakého bacila. Šlo to z ní ze všech stran, k tomu měla dost vysokou teplotu. Dostala pouze omezený a vytříděný přísun jídla a brzy to vypalo, že bude vše v pořádku.

V pátek jsme potřebovali koupit vanu. Musím říct, že jsem ani vanu nezahlédla a jen běhala s Fíkovou na záchod - ještě, že prodejny Siko jsou jím vybavené. Režim se jí ještě zpřísnil.
Aby toho nebylo málo, tak nám jeden pán u nákupáku nedal přednost zprava a odřel nám auto..

Tím pádem jsem byla nucena zrušit všechny víkendové akce, i když dítě nevypadalo na nemoc, stále jsem neveděla, na kterou stranu se to otočí. Mě bolel žaludek, tak jsem si říkala, že jsem to asi chytla od Sofi. Až za několik dní mě napadlo, že mě asi pálí žáha :) - těmito neduhy jsem nepolíbená.

V sobotu bylo hezky, bylo mi líto sedět doma, tak jsme se vypravily se Sofi alespoň na dvůr. Sofi byla nadšená (i když na fotce to nevypadá) z malování a já jsem se pustila do renovace vrat od garáže našeho traktorku.




 Pro mého tátu to byl extra náročný víkend - omítal a posléze štukoval naši budoucí koupelnu a záchod. V sobotu mu pomáhal Vašek, ale v neděli na to byl již sám, jelikož Vašek byl nucen pracovně odjet. Spěch byl veliký, v pondělí by se měla začít obkládat koupelna - samozřejmě, že vanu stále nemáme...




Bacil skočil na moji mámu, kterou tedy dostal zcela. Mám obavy, aby šla zítra do práce...
(její fotku dodávat nebudu, nepochválila by mě)

7 komentářů:

danialexi řekl(a)...

Choroby jedny protivné! Ať je mamince brzy líp a hlavně, ať seženete brzy vanu.

Jo a žáhu nezávidím, snad tě nebude, potvora, trápit až do konce.

Lucka řekl(a)...

Děkuju,
vanu máme!!!
Dnes jsme sehnali :)

K*A*C řekl(a)...

Luci - super, ze je vana :D
marodum je snad uz lip a na zahu doporucuju tums - maji i jakesi "ovocne" - levnejsi jak rennie (aspon co si pamatuju). Taham sebou rulicku s nima vsude a taky mam furt v pohotovosti u postele - zatim se mi to paleni rozjelo jen mirne vecer :)

Lucka řekl(a)...

Kač, díky za tip, určitě vyzkouším, zatím mám rennie, ale žaludek mě bolí po každém jídle - si už připadám, jak hypochondr :D

LenkaS řekl(a)...

Luci, se žáhou se asi ještě potrápíš. Ale mne moc pomáhalo, když jsem se po každém jídle trochu zklidnila a odpočívala v sedě. Při pobíhání a ležení pálí žáha dost. Tak si najdi chvilku i sama pro sebe. I když při Sofi to bude těžké. Uvidíš, zda to zabere.

Lucka řekl(a)...

Leni, něco na tom bude.
Už jsem přemýšlela i o tom, že to miminko prostě dává najevo, že už s námi je. Jak máme frmol, tak zapomínám, že jsem těhotná :))

Andrea řekl(a)...

Žaludek mě často bolí, i když těhotná nejsem..tak tě lituju:-((