pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

úterý 29. března 2011

Sezóna začala

Už měsíc jsem měla doma schovanou nerozbalenou kapsly pro naši kočku proti klíšťatům a blechám. Náš hodný veterinář mě instruoval, že kapku do kožichu stačí aplikovat naší chlupaté kouli až začně růst tráva.
Očividně jsme zaspali. Dneska jsme objevili u Holly první klíště. Kapka je již aplikovaná a naše kočka značně nerudná (zas jsme si dovololi jí obtěžovat během poledního spaní).
Zima byla asi málo tuhá, že ty potvory nevymrzly.

3 komentáře:

Gabro řekl(a)...

I naše babička se tady o víkendu rozčilovala, že měl Benjie už klíšťata. V návodu píší, že aplikovat 14 dní před odhadnutým výskytem klíšťat... Také zaspala :-D.

Andrea řekl(a)...

Já tedy taky..budu muset vyrazit na veterinu:-(

Lucka řekl(a)...

Gabro, mě by zajímalo, jak se to odhaduje :D
Andy, ja už mám raději zásoby, vždy si řeknu pojedu a pak mám prostoje..