pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

úterý 21. června 2011

Konečně spolu

Porod byl úžasný. Aby nebylo všechno tak ideální, tak můj muž po porodu Karolínky odjel zpátky do práce. Vize byla taková, že díky nadstandardu za mnou bude moct přijet v kteroukoliv hodinu. Realita jeho práce byla však taková, že nás v porodnici mohl vyzvednout, až jsme z porodnice odcházeli.
Bylo mi to líto, zvlášť když jsem viděla ostatní tatínky - no hormony fungovaly.

Mí rodiče taky dojet nemohli, respektive mohli, ale koordinace byla tak náročná, že jsem jim to vymlouvala. I tak předvedli úžasný výkon v opatrování Sofi, která měla takový program, že neměla čas se mnou ani telefonovat. Mě to hodně pomohlo, že jsem byla v klidu.

Navštívit nás byla babička z dědou z Brodu. Měli takovou nakažlivou radost, že se rozhodli jet k mým rodičům na Hanou, aby radost z narození vnučky mohli sdílet. Setkání to muselo být bujaré.

Naši  kamarádi o Vaškových pracovních peripetiích nevěděli, přesto se v porodnici sešli v neskutečném počtu. Fyzicky jsem po porodu byla fit okamžitě, díky kamarádům jsem neměla čas přemýšlení, což se projevilo na mé psychické pohodě :)

Zaráží mě, že se našli i tací, kteří se nemohli přenést přes vlastní sobeckost a zlobu, aby se mohli radovat s námi z našeho novorozeného zázraku.

Vašek musel pracovat i v ponděli a teprve ode dneška by měl být chvíli doma. Dneska to vypadalo tak, že strávil půl dne na telefonu a pracoval z domu. Sofi je moc ráda, že je tatínek doma, když maminka je zaneprázdněná miminem. A já jsem ráda, že se konečně můžeme začít poznávat a zvykat si na všechno nové.

I s prvním koupáním jsem čekala na Vaška. Kyblík Karolínka ocenila. A Sofi taky - hned musela zkoušet koupat panenku :)


více fotek je tradičně na rajčeti..

12 komentářů:

Amelie řekl(a)...

Nádherné fotky. Malá je kouzelná.

Iva řekl(a)...

Hezké, moc hezké, ale popravdě moc ti to štěstí přeju, ale ani trochu nezávidím.

Iris řekl(a)...

Tak to naše miminko zatím v kyblíku řve, rozhodně nevypadá tak spokojeně jako Karolínka a Danda se samozřejmě musí taky koupat v kyblíku, i když se tam tak tak napasuje :-)

Lucka řekl(a)...

Iris, to bych chtěla vidět na vlastní oči :)))

Aranel řekl(a)...

Pani, máte krásné holčičky ...a tatínek je pořád lepší, že pochází z kategorie pracantů...lepší než ten doma na gauči a však víte jak to myslím. Užívejte každé chvilky..oni ty děti strašně rychle stárnou :o)

Marci řekl(a)...

Závidím...,mě to vše čeká za asi 40 dní a začínám být mírně nervní.

Lucka řekl(a)...

Marci, moc gratuluju - neměla jsem ponětí. Přeji mnoho sil do finise!!

danialexi řekl(a)...

Lucko, koupací fotka krásná. :-) A ta druhá taky. :-)

A vám Karolínku někdo nepřeje? :-(

To je fajn, že už jste spolu.

Michaela K. řekl(a)...

Ahoj Luci,
Karolínka je krásná, a ty píšeš tak něžně!
Opravdu moc vám to štěstí přeji. Užívejte se, dokud můžete, a jste v pořádku, to je nejdůležitější.
Sobeckost, zlost a závist lidí jsou hodně ošklivé věci :(.
Míša

Andrea řekl(a)...

Luci je krásná...ano sobeckost a nepřejícnost nejsou pěkné vlastnosti...no myslím, že o tom leckdo leccos ví..i ti,kteří se tváří, že všem všechno přejí..:-)Neschopnost snést cizí názor je taky na nic:-)To nebylo pro tebe ,Lucko.

Dobře že se užíváte, Lída má pravdu,letí to hrozně.

Anonymní řekl(a)...

that is what I love 2 c herpussy is real sweet

Anonymní řekl(a)...

i agree baby is best my grand daughter got mty cum on her fatcunt 2 days ago she is 3 months