pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

sobota 20. srpna 2011

bouřkový den

poslední dobou, když se vydám směrem k Boskovicím, tak se přižene nějaká bouřka. To asi abych si dokonale užila cestu lesem v dešti. Tímto směrem jezdím moc ráda, jelikož na Hané není moc lesa k vidění, tak za Protivanovem se kochám.

Včera mě stihla jedna bouřka hned kousek od domova a druhá u Žďárné. Nakonec jsme zdárně dojely.
U kamarádky bylo moc prima. Mají nádherný výhled ze zahrady do polí a lesů. Holky si pohrály. Karolka byla fascinovaná zapíchnutým větrníkem v závěsném květináči.


Karolka oceňuje nepřítomnost plínek.
Bylo to moc fajn odpoledne :)


Ještě  jedna sourozenecká fotka z rána:

8 komentářů:

Andrea řekl(a)...

nějak nevidím tu fotku:-) ale i ta co tam je, je pěkná..

Andrea řekl(a)...

nějak nevidím tu fotku:-) ale i ta co tam je, je pěkná..

wlcice řekl(a)...

tedy to je KUS! takhle velké já měla děti v půl roce- a ne ve 2měsících! :-))

danialexi řekl(a)...

Lucko, já ti závidím, že řídíš, potřebovala bych taky, ale bojim bojim.

A holkám to v postýlce moc sluší. :-)

Lucka řekl(a)...

Lexi, já se taky bojím.. o cestě dálnici za plného provozu se mi i zdálo..

Wlčice, přes pet kilo živé váhy. Je to kus ženské :))

Lucka řekl(a)...

Andy, blbne to a já nevím proč..

Unknown řekl(a)...

Luci,Karolka je tedy kus ženský.
Fotky už ti neblbnou :o).

Anonymní řekl(a)...

pull her nappy off let me see her fat littlecunt