pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

pondělí 5. září 2011

Všechno je někdy poprvé..

A tak u nás v bytečku poprvé prala pračka. Karolínka tam poprvé jedla a spala. Sofi si hrála na vílu a zoo v korpusech od kuchyně.
Ještě tam nebydlíme. Vašek začíná montovat kuchyň, momentáně řeší výšku pracovní desky, já probírám krabice a pytle, zjišťuju, kolik krámů jsme rok nepotřebovali.
O víkendu si mákli všichni. Vybírali jsme brambory na poli, omítalo se, šroubovalo kde co.
I bych se chtěla chvíli nudit :))

Karolce přišla z aukra maska na karneval, stála celou korunu :). Letos bude za dýni. Nyní řeším kostým pro Sofi.

Cuketová úroda nám skončila. Pár jich tam sice ještě bude, ale už si na nich pochutnávají slimáci. Zato dýně Hokaido se nám vyvedla. taková pečená dýně na kostičky v troubě, to je lahoda..

Dnes šla Sofi do školky s dědou. Já jsem dostala za úkol být doma a pak ji vyzvednout. Tak mám radost, jaká je to holka šikovná :)

3 komentáře:

Amelie řekl(a)...

Super fotky. Cuketu bych si dal...mňam.

Andrea řekl(a)...

ty máš tak hezkou dýničku, lucko

wlcice řekl(a)...

to je krásná úroda! :-) Já tedy dýně používám jen jako dekoraci, servírovaná by u nás doma asi neprošla...