pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

sobota 10. března 2012

MDŽ

tento svátek se u nás neslaví (někdy mám pocit, že je to pro ty naše chlapy jednodušší, když řeknou, že se neslaví, než aby třeba museli přijít s kytkou).

Přály mi samé ženy, což na jednu stranu bylo velmi milé. 
Jedna mladí paní přišla do plavání a místo pozdravu zahalekala: Ženám dnes to nejlepší!! :)))

A dnes jsem dostala i dar, který jsem si dlouho přála, leč na něj nezbývalo. 
Dostala jsem pánev, ne ledajakou, keramickou pánev.

/o pánvích bych mohla napsat slohovou práci. Tím, že vaříme na indukci, 
jich máme pěknou sbírku, které na našem sporáku nefungují/.

Udělalo mi to velkou radost. Na zítřek Vašek slibuje palačinky :)

Dnešní večeře:

4 komentáře:

Aranel řekl(a)...

..a to je možná i lepší než kytka. Palačinky půjdou jedna radost :o)

Lucka řekl(a)...

Aranelko, já se na palačinky budu koukat, dle vzoru krmím Mišelina :))

danialexi řekl(a)...

Večeře vypadá velmi chutně. :-) Jo a jedla jsem palačinky z keramické pánve a mňááááááám. :-)

Andrea řekl(a)...

tak gratuluji k pánvi:-)