pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

neděle 15. dubna 2012

eNZet

mohla bych dát hádanku, čemu se u nás říká "enzet".

Ti, co u nás - nebo v Brodě - někdy byli, tak vědí. 

Enzet jsou Nedotknutelné Zásoby.

Enzet vzniká hromaděním "potřebných" věcí, až to vypadá, jako na sběrném dvoře. 

Řekla bych, že je  to častá mužská vlastnost, která se s věkem zhoršuje. Živě si pamatuju mého dědu v Lutotíně, jak jsme uklízeli, aby děda neviděl, co všechno vyhazujeme. 

Naštěstí můj muž, ač taky shromažďuje, tak s vyhazováním problém nemá. Tento víkend trávil v dílně - nazývat naši dílnu dílnou je trošku zavádějící, jelikož je to spíše skladiště -  aby se v dílně dalo chodit, pracovat a NĚCO najít. 
Musím říct, že můj táta Vaškovu skladovací anarchii občas hůř nese. A moje máma jim klade na srdce, aby ten bordel hlavně zavřeli.

Jelikož jsme stále v rekonstrukci a potřeba je všěchno, na co žena ukáže, že by bylo třeba uklidit, není možné udělat dvůr jako zónu relaxu. (Já už ani nevěřím, že přijde doba, kdy se rekonstruovat nebude).

Dnes mě Vašek "pozval", abych se podívala, jak "uklidil". Musela jsem se smát, protože jsem nepoznala, že by něco uklizeného bylo. Jen tedy hromada nachystaná do nebezpečného odpadu mě ohromila svou velikostí.

Mě je to úplně jedno, pokud nic nebrání v zavření dveří do dílny a Vašek je schopen mě po telefonu navést, kde najdu šroubovák :)


Žádné komentáře: