pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

pondělí 3. září 2012

konec prázdnin

poslední prázdninové dny jsme si užili maximálně. 

Od pátku probíhala na Olomoucku jedna velká akce, která toho měla hodně do činění s keškami. 

Bylo to blízko, byla jsem zvědavá a hlavně přijeli kamarádi, co mají už zkušeností mnohem více,  tak byla radost se zúčastnit. 

V sobotu ráno jsme si vyběhli na Kosíř, abychom zahlédli východ slunka na Hanou. 
Počasí nám dopřálo deštík, přesto nás to neodradilo. Byla jsem velmi překvapená, že se sešly dvě stovky lidí.
Pak jsme se přiblížili k Olomouci, kde akce pokračovaly.

Velmi mile mě překvapilo, že jsme naráželi na samé milé usměvavé lidi.

Měla jsem z celé akce moc dobrý pocit a nebojím se zúčastnit další :)
Moc děkuju Romči a Martinovi, kteří mi dělali společnost.


V sobotu odpoledne přijely dvě kamarádky s dětmi. Děti si pohrály. Dospělí si taky pohráli. 
(Pokud někde narazíte na hru Barvínek, zkuste ji. My zjistili, že děti jsou často rychlejší, než my :))
 i židlí byl nedostatek :))

Až v pozdním nedělním odpoledni se stal náš dům "tichým".  Doufám, že ne na dlouho :)

2 komentáře:

Amelie řekl(a)...

Barvínka neznám, dík za tip.

danialexi řekl(a)...

Keškoakci závidím. :-)

A hlavně spíš můj chlap.

Hra se mi zamlouvá, to si seženu, díky za tip.