pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

pondělí 12. listopadu 2012

Neklidný víkend

Měli jsme takový rozlítaný víkend. Do toho se u nás vyskytla zákeřná choroba v podobě rýmy a skolila všechny ženy :))

Jak jsme cestovali, tak jsme v Českém rozhlase zaslechli upoutávku na výstavu pohádkových kostýmů v Olomouci, tak jsem si říkala, jak by se to Sofi líbilo. 

Na neděli jsme měli koupené lístky do divadla na představení Princové jsou na draka. Nakonec jsem do divadla jela se Sofi já. Byly jsme v Olomouci brzo, tak zašly do vlastivědného muzea, kde byla, již zmíněná, výstava kostýmů.

Prošly jsme více expozic a Fíkové se nejvíc líbila Příroda Olomouckého kraje. Výstava byla pojata interaktivně, tak si každý mohl ošahat různé druhy srstí zvířat, poslouchat ptáky, nebo lovit ryby :).

Následovalo divadlo. Po dlouhé době jsem byla z představení zklamaná, bylo dlouhé, nemělo spád a známé písničky ho nezachránily.


Často se mi nestává, že jsem tak dlouho se Sofi sama, jsem ráda, že ač vše nebylo dle našich představ, tak jsme si to užily maximálně.

p.s. na náměstí v Olomouci jsou již tradičně stánky s punčem ;)

Žádné komentáře: